VI KAN JU ALLTID TA EN FIKA ELLER TVÅ?


tack vare fia, är den enda bilden jag har denna - hej mongolid!

Idag var jag o Fia på stan o fikade, inte en gång, utan två, så jag har typ varm choklad med grädde upp i öronen nu, så jävla mätt o det skvalpar typ i magen, haha! Vi kollade även på lite skor åt Fia, men hennes fötter är konstiga, så hon hitta inget i sin storlek och till slut orkade vi inte gå i fler H&M butiker och det var då vi fikade en andra gång. För o samla krafter liksom. Sen åkte vi hem. Fia är en go chäy.

Nu ska jag kolla klart på pulp fiction, fast jag egentligen borde tvätta, städa, renskriva protokoll och plugga. Men, det gör jag sen, när filmen är slut. Trorja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0