SKITKUL - SOM BAJS!


PosarN!

Idag har varit en grå dag, som-alla-andra-dagar-typ dag. Förutom att jag lackade igen på samma lärare som tyckte att jag skulle sitta av två timmar igår, idag igen, som inte lät oss redovisa idag, trots att vi var klara o baha baha, men Niklas var en aning sen o då fick vi inte. Jaja, fuck you Thomas - nä helst inte.

Jag fick en snilleblixt idag, jag ska till Malmöfestivalen, gratisfestival och kulturfest i Malmö, i sommar. Bo på vandrarhem, chilla runt i Malmö och titta på bra band på eftermiddagarna och kvällarna, Ska bara hitta någon att ha med mig, räknade idag på hur mycket det skulle kosta för en vecka i malmö på vandrarhem med resa dit-o-hem och mat + lite fickpengar, oh det blev runt 3000:- så det är ju inte fyskam. Som sagt, resekamrat eftersökes. update: okej, nu står frida högst på listan över följa-med, om hon har cashflow o inte har ngt viktigt i skulan då. yay!

Nä nu fåre vara nog, ska se om far kan plugga matte med mig (och ja, det enda jag gör på kvällarna är att plugga matte B)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0