Playing the finest hands-in-the-air-kiss-your-best-friend-remember-this-moment-forever-oh-my-god-i-love-this-track-kandi-tastic dance music. Promise.



Jag måste köpa en longboard nu. nästa mission. Tillsammans med massa mössor från carlings, yesplease.
Jag tänker mig sommarkväll, utnyttja asfalten och glider runt en longboardrunda för att sedan avsluta med grillkväll o grym musik. Låt mig säga såhär ; jag är rätt trött på vintern nu.

Jag har varit förkyld o trött som ett jävla as sen nyår, men börjar repa mig nu. Och det är tur, för jag är så sjukligt socialt taggad, jag har lovat Niklas att avlägga besök i Bålsta, jag måste träffa shidehlito som kom hem igår eller nått sånt, jag måste träffa fia o leka jultomtar. Jag vill. Snart frisk - imorgon så, idag har jag i alla fall orkat mig upp ur sängen o städat lite, samt duschat. Frääshy!

Mormor o morfar kommer ikväll eller liknande.

Jag velar vilken longboard jag vill ha, skiljer iof 400:- mellan Mindless hunter och Mindless Maverick.. kanske är värt att ta hunter trots allt, min ekonomi är inte på topparnas topp.

Kommentarer
Postat av: Michelle

hade också longboard ryck förra sommaren.. men sedan fick jag aldrig tummen ur.. hoppas på en fet plånbok under 2011

2011-01-05 @ 01:13:39
Postat av: ALBA

Jag åkte en del i somras, men fixade aldrig en egen utan utnyttjade en polares ;D men rätt trött på't så nu blire en egen, SKAFFA DU MED SÅ BLIRE LONGBOARDRUNDOR, TENGIIIL DRAR, YAAAY ;D

2011-01-05 @ 12:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0