*OUPS*


Det blev ingen skola idag, jag var helt borta o mådde illa som fan när klockan ringde i morse, så jag sket i o somnade om. Jag tänkte åstadkomma lite i pluggväg idag men har inte kommit igång än, vilket ger mig en lätt ångest. tänkte göra som så att jag hittar en grym film, o medan den laddar ner på pluggish jag. och sen får jag lov o se den om jag lovar (mig själv, haha för mig går det ju o lita på, höhö) att plugga mer sen. okejrå.

Jag har btw affro nu, jag brukar inte låta det torka utan föna och platta direkt, men nu har det fått självtorka, o saatan va kort o lockigt det är. *ryser* plattången fram, yesplease!

Nä, nu fåre va nog, ska gå o göra kullerbyttor eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0