OFF TO LONDON


Jamen visst. The Cure, ni ser rätt. I september, jag och lillasyster ska dit! THe bestival, i London. The Cure, som man bara måste se innan man dör, om man får chansen. Känner att suget efter månaderna mellan maj och 26 oktober bara lockar mer och mer. Jag vill uppleva det, men jag vill inte behöva vänta mer, förväntan är skyhög! Jag orkar inte vänta - det är en sjukdom jag har.

Alba och Niklas som är bajströtta är ingen bra kombination, men en bättre kombination än supertrött jag o vemsomhelstannars. Det blir många håll käften och du är dum, men vi har nog aldrig varit sura på varandra på riktigt, man kan bete sig lite, det är skönt som fan. För idag har jag varit trött så jag haft ont i hela kroppen och mått illa konstant. jättetrevligt.

Nä, nu får det vara nog, ska gå o dansa soldans eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0