jag låg i min säng igårkväll, tittade upp mot stjärnorna och tänkte; var är mitt tak?

Igår var jag i Kista med min älskade vän Frida, vi åt mat på foodcourt och jag presenterade min favorit club sandwich beef för henne, och hon gillade det, wiie! ("jag gillar folk som äter mycket, du äter mycket alba, så jag gillar dig") sen bokade vi en film, the tourist, och drog runt och tittade på saker i väntan på att den skulle börja, jag köpte en hatt för 30 :- på la H&M, så himla fiin! kollade på filmen med godis och loka, extremt gott med godis just igår faktiskt. och filmen var mycket bra, log och skrattade mycket, Johnny Depp är fruktansvärt bra!

Nu
är det hemmakväll på G. ska göra pizza här hemma, och hemlagad gorgonzolapizza slår ju allt faktiskt. Mat är verkligen viktigt för mig, haha. Sedan är det filmkväll med hela familjen, läggning relativt tidigt och sova länge imorgon, för jag är trött som ett gnu.

Så här mycket älskar jag livet just nu, förutom just det där jag har under fötterna (knäna) - snön! om det vore sommar nu skulle allt vara så perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0