DETTA FÄLT MÅSTE FYLLAS I


Idag har jag gjort om i mitt rum, flyttat säng, hylla och klädställning. Jag byggde även en smyckeshängare, helt själv, den är preliminär dock, ska köpa en så fort jag får pengar. Ska köpa en matta som ser ut som en fårfäll, ett skoställ och svarta gardiner också, och om några dagar kommer min nya, enorma drömfångare. Tog idag ut lite indianska tecken som jag ska rita på väggen, som en liten påminnelse om o ta vara på allt typ, fast i indianska tecken, kommer bli awesome tror jag.

Idag åkte jag till skolan bara för att få reda på att vi inte alls hade idrott på morgonen, tack så jävla mycket för att det stod på schoolsoft!!!! så då var det drygt tre timmar tills jag började, så då åkte jag hem och sket i o åka tillbaka, o gjorde rummet i stället. Jag tyckte det var viktigare.

snart tar jag livet av mig om jag inte får skaffa hund, som notis bara.

nä, nu får det vara nog, ska gå o räkna matte med pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0