Årsresumé

snodde helt fräckt listan av älskade fia, som jag förövrigt firade nyår med igår, dä va awesome!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jomen vässt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
sysslar inte med sådan skit.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nae

4. Dog någon som stod dig nära?


5.Vilka länder besökte du?
Italien

6. Är det något du saknar från år 2010 som du vill ha år 2011?
Alla underbara människor, annars gillar jag alltid nytt

7. Vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
1/8 - inte positivt at all. och nyår såklart. sen har det faktistk hänt awesome saker det senaste halvåret jämt, datumen är för många för att komma ihåg - positivt.

8. Vad var din största framgång 2010?
Allt jag gör är framgång.

9. Största misstaget?
je ne regret rien

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit förkyld som en gris som vanligt o mina tantknän älskar att jävlas, som vanligt.

11. Bästa köpet?
kan inte sluta älska sängen.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
mat....

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Typ hela de senaste fem månaderna har varit så jävla underbara.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Dutty Love - sean kingston, Sexy bitch - Akon, I just had sex - akon

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
I början av året som vanligt, sen efter dumpet skitledsen, sen nu gladare än jag varit på riktigt länge, älskar't

16. Vad önskar du att du gjort mer?
rånat värdetransporter. nä, vet inte.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stannat kvar i ett förhållande som egentligen inte gjorde mig glad, och deppat mindre när det tog slut.

18. Hur tillbringar du julen?
Hemma, för alla andra firar ju.

19. Blev du kär i år?
Haha, nä, kärleken tog slut någon gång tidigt, tidigt i år snarare.

20. Favoritprogram på TV?
True blood, bara att jag inte ser det på Tv, men ändå

21. Bästa boken du läste i år?
Huh?

22. Största musikaliska upptäckten?
hm.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Nästan alla de bästa kom över o käkade tacos

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Hade jag tagit tag i livet lite tidigare så.. ;D

25. Något du önskade dig men inte fick?
VAR FAN ÄR HUNDEN LIKSOM, INTE HÄR IAF?

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Pfft, I am goin' retro-bohem, yes.

27. Vad fick dig att må bra?
Mina underbara vänner. <3

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Russel Brand... aaah, dör. Alex Skarsgård och Zlatan är standard annars.

29. Vem saknade du?
Jag saknar alltid min syster när hon inte är här. Hanna.

30. De bästa nya människorna du träffade?
Niklas!!!! och.. Amelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0